María José Puyalto Franco

Descarregar Pdf

Professora contractada doctor de l'Àrea de Dret Mercantil de la Universitat de Lleida, on actualment exerceix les funcions de Vicedegana de Qualitat i, anteriorment, de Degana de la Facultat de Dret, Economia i Turisme durant el període 2013-2019. Ha intervingut en tres projectes de recerca competitius nacionals i n'ha dirigit d'altres de caràcter docent. Ha publicat més de cinquanta obres científiques entre les quals cal destacar la seva participació en el primer i fins ara únic comentari doctrinal sobre la Llei 12/2015, del 9 de juliol, de Cooperatives de Catalunya. El 2011 va obtenir el primer Premi Estudis Financers (Civil-Mercantil) pel treball "El model de regulació eficient dels contractes de distribució al Marc Comú de Referència del Dret Contractual Europeu”. Entre altres temes, la seva investigació se centra en l'anàlisi de les entitats de l'economia social en general i de les societats cooperatives, en particular, per tal de potenciar la seva contribució a un creixement econòmic sostenible, intel·ligent i integrador.

Darrera modificació: