Marta Josefa Muñoz Gómez

Descarregar Pdf

Marta J. Muñoz Gómez és graduada en Dret per la Universitat de Múrcia. Posteriorment, va cursar el Màster en Dret Internacional i Relacions Internacionals per la Universitat de Granada, així com el Títol d'Expert en Dret ambiental per la Universitat de Barcelona. Des del juny de l'any 2020 és investigadora predoctoral a l'àrea de Dret administratiu de la Universitat de Lleida, amb una beca Marie Skłodowska-Curie de la Unió Europea.

La seva activitat investigadora se centra en el desenvolupament de la seva tesi doctoral sobre “Sistemes alimentaris locals: desafiament jurídic ambiental”. Aquesta investigació jurídica s'emmarca en la necessitat de canviar el model agroalimentari actualment dominant ateses les nombroses externalitats negatives ambientals. Davant d'aquesta necessitat de canvi, el dret emergeix com a una eina fonamental en la construcció de la sostenibilitat ambiental dels sistemes alimentaris. En el marc de la seva tesi ha realitzat una estada investigadora a França, a la Université de Pau et des Pays de l'Adour, i una altra a Itàlia, a la Sapienza.

Darrera modificació: